torsdag den 27. juni 2013

P-tærter


Så her begynder det. Altså det med bloggen. Det starter med hjemmelavede P-tærter, mest fordi jeg i skrivende stund ligger på sofaen og skovler peanuts ind, og så faldt jeg lige over dette lækre foto. Mmm, chokolade...


Det skal du bruge:
  • Din yndlingschokolade - jeg blander mælkechokolade og mørk chokolade
  • Marshmallows, som du kan lide. Jeg er vild med de der store hvide Chamallows
  • Saltede peanuts
Mængderne får du helt selv lov til at bestemme!

Smelt chokoladen over vandbad eller i en chokoladesmelter, hvis du har sådan én. 
Klip skumfiduserne i småbitte stykker ud over chokoladen, og lad det smelte sammen til en underlig og kanonklistret masse. Bland peanuts i, og mas massen ud på et stykke bagepapir og sæt det på køl. 

Når massen er kølet helt af skæres det ud i firkanter.

Super NEM og lækker snack på ingen tid. Og så er det jo næsten fredag... Så må vi jo godt. Bare lidt....
















Øv, nu er jeg løbet tør for peanuts. Sæt igang!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar