tirsdag den 2. juli 2013

Lækre spisesteder: OliNico

I dag var jeg i Aarhus og besøge en veninde. Vi skulle spise frokost sammen, og valgte den lille Gastrogrill OliNico i Mejlgade.
De har en række klassikere som fx sprøde kaninlår, afrikanske pølser og dampede blåmuslinger. Hver dag har de en "dagens frokost" og en "dagens aftenmenu". Man giver mellem en flad 50'er til 60 kr. pr. måltid.

Idag bestilte jeg Moules Frite, som er dampede blåmuslinger med hjemmelavede pomfritter. Jeg tror, de er hvidvinsdampede med masser af hvidløg, for de dufter og smager sådan. Lækkert! De hjemmelavede pomfritter smager rigtig godt og ægte hjemmelavet, og der følger en remoulade med til, jeg ikke helt kan finde ud af hvad består af, men den er grøn og smager skønt. Nød min frokost med en sportscola. Hit!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar